måndag 7 januari 2013

Plankan-utmaning

Jag har tidigare skrivit om hur jäkla trist januari alltid känns, en lång månad som dessutom smakar lite avslaget efter julen. Nu har vi ju massor skoj att se fram emot här i januari i och för sig, men det skadar ändå inte att peppa månaden lite med en utmaning som jag sert.

Det cirkulerar en plankan-utmaning här på nätet. Den hann jag inte hoppa på när den började men Oskar och jag kör istället en egen variant. Ikväll var det första omgången vi stod planka och detta ska vi nu göra en gång varje dag i en månad, sedan ska vi se vem som gjort den bästa ökningen i tid procentuellt. Och det gör ont mina damer och herrar. Fy. Men nu jäklarns, nu är utmaningen igång så nu finns ingen återvändo. Oskar sitter i skrivande stund och gör någon klurig uträkningsmall. Heja oss!

Nån mer som är på?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar